deniseinaustralie.reismee.nl

Deel 2

Toen we uitgecheckt hadden bij het Wake Up hostel zijn we met de bus naar het Jolly Swagman hostel gegaan. Toen we daar de bus uitstapte hadden we echt geen idee waar we heen moesten. Maar naar een beetje zoeken zijn we er gekomen.

Gelukkig konden we ook meteen onze kamer in , we zijn deze middag naar Bondi Beach geweest... WAUW wat was dit mooi!! Echt hele hoge golven en allemaal surfers , heel leuk om mee te maken.

We hebben daar in de middag nog ergens wat geluncht en zijn toen rond 4 uur terug gegaan naar het hostel. In de avond hebben we nog ergens wat gedronken.

De dag erna zijn we naar The Blue Mountains geweest. Dit was ook echt heel gaaf! We moesten 2 uur met de trein reizen naar Katoomba en vanuit daar weer met een busje naar een plekje. Vanuit daar hadden we een Skyway die ons naar de andere kant van de bergen bracht. Je kon echt over alle bergen heen kijken en het was heeel hoog.

Vanuit de andere kant kon je 3 dingen doen je kon met een treintje heel stijl naar boven of naar beneden, je kon een route lopen langs watervallen of je kon met een soort liftje naar boven en beneden. Alles sloot daar om 5 uur dus we waren op tijd weer terug aan de andere kant van de bergen. Vanuit daar kon je de bus pakken naar het Echo gebied maar we hebben toen een half uur lang door de bergen gelopen. Hier had je echt een super mooi uitzicht en was ook echt heel leuk pad om overheen te lopen.

Daar aangekomen hadden we de bus terug gepakt en weer 2 uur lang terug met de trein naar ons hostel.

We zijn die avond op tijd gaan slapen , omdat we de dag erna voor 9 uur al uitgecheckt moesten zijn.

Gerian roos

Echt heel gaag als ik het zo lees. Dit is iets wat ze jullie niet meer afpakken lieverd. Geniet ervan en hoop de volgende blog weer snel te lezen. Dikke kus van mij en bruce. Xxx

Stefanroos

Toppie xx

Maria van Helvoirt

Hoi Denise
Ik heb je mailadres zojuist van je moeder gekregen.ik vind het zo gaaf wat je doet dus vindt het hartstikke leuk om je te volgen
Geniet ervan en heel veel plezier
Groetjes Maria