deniseinaustralie.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Wat een avontuur en dit nou al...

Het begon al bij de vlucht, van Amsterdam naar Frankfurt. We kwamen aan op Frankfurt en keken op de borden en zagen delayed staan. Ik en Judith keken elkaar en zeiden FUCK!!! Wij allemaal aan mensen vragen van is dit echt en wat moeten we nu doen.

Toen we het hadden gevraagd moesten we blijkbaar naar een balie zoeken met Thai airways erop. Bij de balie aangekomen bleek de vlucht inderdaad geannuleerd te zijn en vloog die de dag erna om 07.30uur pas weer. Gelukkig kregen we van Thai airways een gratis overnachting met diner en ontbijt. Dit hotel was echt GEWELDIG! Het was een 5-sterrenhotel met een supergroot kingsize bed en hele mooie badkamer ook zat het hotel nog is vast aan het vliegveld.

Ochtend erna vlogen we naar Bangkok. Daar aangekomen kregen we weer te horen dat er geen aansluitende vlucht was dus hadden weer een overnachting die weer werd vergoed door Thai airways. We sliepen in een hotel in Bangkok het Tulip hotel. Was ook een super mooi hotel met luxe bedden en een mooie badkamer met douche.

We hoopte eigenlijk dat we de dag erna nog Bangkok in konden maar we zaten te afgelegen om de stad in te gaan en we durfde het ook niet echt. Na de overnachting vlogen we de dag erna om 16.30uur naar Singapore... jahoor Singapore ook nog gezien , (dit was niet de bedoeling hoor. We zouden eerst van Amsterdam naar Frankfurt gaan dan naar Bangkok en dan Sydney. Dus alles zat lekker mee zeg maar).

Op het vliegveld van Singapore stond iemand van Thai airways ons op te wachten en werden we naar een hele luxe lounge gebracht waar we onze tijd konden vullen door tv te kijken of gebruik te maken van het buffet.

Natuurlijk lag er weer niet heel veel tussen wat ik luste. (Zoals altijd) ?We vlogen diezelfde avond om 23.30uur naar Sydney...eindelijk. De vliegtuigen waren echt super de luxe met fijne stoelen en een tv in de stoel voor je. Helaas was het eten in het vliegtuig wel wat minder. Goeie reden om meer te slapen ??

Aangekomen in Sydney (zonder jetlag door alle overnachtingen) kwamen op het vliegveld en hadden we echt geen idee wat we moesten doen. Werden we opgehaald door iemand of moesten we het zelf doen? We hadden allemaal rond gelopen bedachten we ons dat er een busje ons kwam ophalen. Eindelijk het busje gevonden kwam ik erachter dat k het buskaartje had uit moeten printen , maar de man was toch zo lief om me mee te laten gaan. ?

Het busje bracht ons naar het WakeUp hostel midden in Sydney. Toen we aan kwamen gingen we inchecken en zijn we eigenlijk meteen op pad gegaan. We zijn meteen naar The Operahouse gegaan en hebben THe Harbourbridge gezien. Dit was echt gaaf om in het echt te zien. Ook hebben zijn we nog door het parkje gelopen wat er aan vast lag , hier waren allemaal speciale bomen te zien. Niet echt m'n ding maar was mooi om te zien.

De 2e dag hadden we onze oriëntatie dag van onze organisatie, hier moesten we een bankaccount maken en allerlei dingetjes regelen voor hier in Australië. Ook hebben we en paar dingen geboekt zodat we een beetje een planning hebben. 'S avonds zijn we nog naar de Sidebar geweest dit was een club onder ons hostel.

De 3e dag moesten we weer vroeg uitchecken om naar een anders hostel te gaan.

Gerian roos

Dit is heel leuk voor ons zo kunnen we je toch een beetje volgen.❤

Anja Verhoeks

Super zeg om zo op de hoogte te blijven ! Geniet ervan , wat een onderneming maar oh zo gaaf ! Veel plezier meid

Stefan roos

Is leuk zo te lezen denise lange vlucht geweest zo geniet ervan samen mijn lijkt het het mooiste land op de wereld gr

Hanny van helvoirt

Leuk zo'n blog kunnen we alles volgen heel goed gedaan

Hennie schreuders

Ha schat je ma heeft gezorgd dat ik je nu ook kan volgen wel leuk en wat je doet is wel intens nou schat gr oma