deniseinaustralie.reismee.nl

Finished

WOEHOEEEE het farmleventje is afgelopen!!
En nu op naar Nieuw-Zeeland

Ondanks dat het werk op de Farm echt verschrikkelijk was kan ik wel met een super leuke gedachten terug kijken op een geweldige tijd!
We hebben zoveel leuke en lieve mensen ontmoet daar , het was een kleine familie.
En ik zal iedereen ook wel echt missen!
Maaar ik ben wel heel blij dat we weer verder kunnen en weer nieuwe mooie dingen mogen gaan zien.
Want zolang op een vaste plek begint toch wel te vervelen na een tijdje...

We hebben allerlei verschillende soorten farms gehad, we begonnen met Tomaten inpakken , toen werd het zoete aardappelen inpakken , daarna heb ik nog zoete aardappelen moeten plukken en we eindigde op de Lemon Farm om lemons te plukken.
Dus we hebben heel wat ervaring op gedaan qua boerderijen

Oh en ik ben ook nog aangevallen door een muis
Ik wou een cup a soup pakken uit het doosje en toen sprong er een muis op mijn arm , dus je kan je wel voorstellen hoe hard ik heb gegild
Maar verder was alles wel gewoon normaal...
En natuurlijk komt er weer een heel mooi verhaal met mooie foto's uit Nieuw-Zeeland

Kusjes x

Reacties

Reacties

Gerian

Geniet er maar lekker van daar in nieuw Zeeland schat. En mooie foto's maken he. Xxx ❤

Hanny van helvoiergenie

Geniet ervan denise weer een nieuwe ervaring oma hanny

Stefan

Mooie ervaring toppertje geniet ervan??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!