deniseinaustralie.reismee.nl

Farmleventje ?

Maar weer even een kleine update over ons leventje in Australië.
We zitten nu al 3 weken hier op de Farm en hebben tot nu toe bijna iedere week wel wat anders gehad haha.
We begonnen met de tomatenfarm, toen hadden we de zoete aardappelfarm, en daarna hadden we de Macademia Farm (Macademia's zijn speciale nootjes vanuit Australië).
Bij de Macademia Farm hadden we nachtdienst wat best wel zwaar was. We werkte van 22.30 tot 06.00 uur.
Af en toe had ik toch best wel moeite om m'n ogen open te houden hoor , we probeerde meestal voor t werken wel wat te slapen maar dat lukte meestal ook niet super goed.
De nachtdienst was het ergste van deze Farm, want verder was het super goed werk. We konden op een stoel zitten en naar nootjes kijken en de verkeerde nootjes moesten we eruit halen , easypeasy

Verder is het leventje in Bundaberg best wel een beetje saai. Er is niet super veel te doen je hebt wel een winkelcentrum maar dat heb je ook in een uurtje gezien.
En verder liggen we maar een beetje heel de dag aan het zwembad (zwaar leventje hebben we hihi).
We zijn gisteravond wel met mensen uit het hostel een avondje weze lasergame en bowlen , dat was wel echt super gezellig.
Gelukkig hebben we hele leuke huisgenootjes.

Maar ik kan niet wachten tot we wat centjes hebben en lekker het vliegtuig pakken naar Nieuw-Zeeland.
Hier willen we dan ongeveer 2 weekjes blijven en daarna terugvliegen naar Melbourne in Australië en dan de outback doen.
Tenminste dit is nu een beetje het plan maar kan altijd nog veranderen met ons... hihi

Kusjes x

Tonny van helvoirt

Hoi Denise heb je blog weer met plezier gelezen hij was deze keer niet zo heftig als anders maar ik hoop dat jullie de centjes snel bij elkaar hebben en dan op naar nieuw Zeeland !!! Gr Tonny ?

Maria

Hoi Denise wat leuk om weer je verhalen te lezen
Ffe hard werken centjes verdienen en op naar Nieuw Zeeland??
Geweldig dat jullie het zo leuk hebben
en veel genieten
Wat gaat de tijd snel he!!
Veel plezier nog
Groetjes