deniseinaustralie.reismee.nl

Kerst&nieuwjaar

Maar weer even wat schrijven aangezien het al zolang geleden is...
Ondertussen zitten we in de middle of nowhere maar daartussen hebben we nog van alles gedaan.
We zaten in Cairns , hier hebben we eigenlijk vooral veel aan het zwembad gelegen omdat het vaak tussen de 32/34 graden was. We zijn een avond op stap geweest in een club en hebben nog een auto gehuurd met de Zwitserse meiden en zijn naar de watervallen geweest wat super mooi was. De dag erna zijn we weer naar het zwembad geweest zoals gewoonlijk en hebben we onszelf in de avond lekker verwend met een lekker uitetentje. We hebben lekker een goeie pizza op met een wijntje
Aangezien we die tijd best zuinig leefde vanwege het geld, hebben we heerlijk genoten die avond.

Na Cairns zijn we terug gevlogen naar Brisbane , want we hoopte daar een baantje te vinden, omdat het zoooon leuke stad is.. maar helaas dat is niet zo geworden. (Het is heel lastig om een baantje te vinden, we hebben alles geprobeerd maar gewoon 0 reactie). We zijn nog 11 daagjes in Brisbane gebleven om hier kerst en oud&nieuw te vieren wat we zeker goed gevierd hebben!! (met veel drankjes)
Met kerst hadden we met een groepje van ongeveer 13 Nederlanders afgesproken om een bbq te doen (heel raar met kerst) we hadden met z'n alle 20 dollar uitgelegd en een meisje zou dan van alles halen en lekkere dingen maken.
En het was ook echt zeker HEERLIJK!
Het was ook echt super gezellig veel lekkere Nederlandse muziek geluisterd en spelletjes gedaan.

Met oud&nieuw hadden we ook met een groep Nederlanders afgesproken dit waren er ongeveer 30, hier hadden we ook een bbq mee en moesten we zelf ons vlees en drinken meenemen.
Ook heel gezellig veel gekletst, veel gegeten en veel gedronken natuurlijk!
Het was een hele gezellige avond, maar het was wel heel raar dat we 9 uur eerder het nieuwe jaar in gingen dan jullie in Nederland.
En nu zijn we dus ondertussen aangekomen in Bundaberg in the middle of nowhere
We werken nu op een Farm waarbij we tomaten in moeten pakken echt heel vervelendste baantje wat je maar kan hebben maar goed... daarna kunne we weer lekker doorreizen naar NIEUWZEELAND

Gerian

Je bent over de helft nu schat.
Voor mij is het aftellen begonnen haha.
Kan niet wachten tot het 1 april is en ik je weer vast kan houden. ❤?

Hanny van helvoirt

Wat een mooi verhaal denise jullie hebben wel heel veel plezier gehad dat is fijn om te lezen xxx oma hanny