deniseinaustralie.reismee.nl

Surfers & Brisbane

Zo weer even een kleine update....
We zijn ondertussen al weer aangekomen in Brisbane met een tussenstop in Surfers Paradise.
We hebben ontslag genomen op ons werk in Byron Bay , omdat we niet meer ingepland werden terwijl we om meer uren hadden gevraagd en het is echt veel te duur om in Byron te leven als je ook nog al je boodschappen en hostel moet betalen..

Dus we zijn 21 november vertrokken uit Byron Bay en naar Surfers Paradise gegaan.
Hier hadden we 5 nachten , ook hebben we de eerste dag dat we aankwamen meteen een kroegentocht erbij gekocht voor de vrijdagavond. Want ja wat moet je anders als je in een feest stad zit
De rest van de dagen hebben we eigenlijk vooral aan het strand gelegen en door het stadje gelopen. We hadden alleen een beetje pech want de tijd dat wij in Surfers Paradise zaten hadden alle 'schoolies' hier uit Australië , want die waren afgestudeerd en die komen dan daarheen om zich helemaal klem te zuipen.
Maar ondanks hun hebben we toch een super lekker tijd gehad in Surfers Paradise en hebben we een hele leuke stapavond gehad.

Op 26 november zijn we weer vertrokken met de bus naar Brisbane , we hadden deze zondag afgesproken met Julie, Annemijn en nog 2 andere Duitse meiden. We hebben eigenlijk heel de middag bij Southbank gelegen en een beetje gekletst.
Verder hebben we de rest van de dagen doorgekomen met door de stad te lopen en aan Soutbank te liggen en het bevalt ons prima hier.
We hebben ook een aantal cv's weg gebracht , omdat we toch wel een baantje willen zoeken hier. Maar het is toch best wel lastig om een baantje te vinden hoor.

We zijn gisteravond nog op stap geweest met een Nederlandse jongen en een Koreaans meisje, we hadden van te voren ergens wat gedronken en zijn daarna naar Fortitude Valley gegaan. Dit is een beroemd plaatjes in Brisbane waar alle leuke clubs en cafeetjes zitten.
En vandaag zitten we ook nog is 2 maanden in Australië!!!
De tijd gaat echt megaaa snel , deze 2 maanden zijn echt voorbij gevlogen. En de maand december zal ook wel heel snel gaan want die staat helemaal volgeboekt met leuke dingen

Goof

Lekker genieten??

Frank roos

Mooi geschreven schat.de tijd gaat idd snel .jullie avontuur is zo voorbij dus geniet van elke dag xxxpapa

Tonny van helvoirt

Hoi Denise wat een mooie blog weer heb ik al gezegd dat ik wel een beetje jaloers op je ben want ik hoor je over het strand heerlijk!!!! Maar het is wel zomer daar en hier winter(Brrrrrr) geniet ze daar !!!! Groetjes Tonny ?

Gerian Roos

Leuk om te lezen lieverd dat je zo geniet. Ik denk dat de maand december helemaal genieten word met wat er in het vooruitzicht staat.?
Ben blij dat het zo goed gaat. ?
Hvj xxx mama

Hanny van helvoirt

Hoi Denise wat weer een leuk verhaal geniet er maar van het gaat toch zo snel dikke kus oma hanny

Berry en Jolanda

Mooi Denise, ? Fijn dat het zo goed gaat samen ! Groetjes

Sab

Lekker genieten jullie! ❤

Stefanroos

Super om die verhalen van je te lezen jullie maken het wel daar en lekker genieten p.s het is hier nu -1 graden brrrrrr groetjes uit wolluk

Maria

Hoi Denise wat heb ik weer genoten van je geweldige verhaal
Geniet er nog lekker van
Je hebt het goed voor elkaar.heerlijk
Groetjes. maria??