deniseinaustralie.reismee.nl

Dutchie weekend & nieuwe planning!

Vorig weekend zijn we heel het weekend met Julie en Annemijn geweest.

Zaterdag was er een Prawn festival in Ballina daar zijn we met z'n alle heen geweest. We zijn van te voren eerst naar het winkelcentrum van Ballina geweest en hebben daar een koffie gedronken en wat gewinkeld. Daarna zijn we naar het festival gereden. Helaas was het heel de middag aan het regenen waardoor we eigenlijk op tijd weer naar huis zijn gegaan.

Daarna zijn we terug gereden naar Byron Bay en hebben we bij ons nog wat gedronken in een cafeetje. In de avond zijn Juud en ik nog op stap geweest bij Cheeky Monkeys.

De zondag erna hadden we eigenlijk afgesproken om bij Annemijn heel de middag lekker filmpjes te kijken omdat het slecht weer zou worden , maar het weer zat gelukkig mee dus toen hebben we heel de middag in het zwembad bij Annemijn gezwommen. Hierna zijn we ergens een pizza gaan eten, daarna hebben we nog een ijsje gehaald en wat chips voor bij de film.

We hebben in de avond nog film gekeken bij Annemijn en zijn daarna met Julie terug gereden naar Byron Bay.

Was een heel gezellig weekendje!

We hebben nu ook eindelijk een planning:

30 november vertrekken we vanuit Byron Bay naar Brisbane hier blijven we dan 2 nachten en gaan we gewoon een beetje kijken wat er allemaal te doen is in Brisbane. Daarna vertrekken we 3 december vanuit Brisbane naar Noosa. Hier hebben we 4 december de Fraser Island tour met een Jeep. Deze tour duurt 3 dagen en daarna hebben we nog 2 overnachting in Noosa zelf om het daar een beetje te gaan verkennen. Vanuit Noosa vertrekken we naar Mission Beach , hier hebben we de Whitsundays. Hier gaan we met een zeilboot over de Whitsundays varen en hebben we ook een overnachting op die zeilboot. Tijdens het varen stopt de boot ook nog op verschillende plekken om te kunnen snorkelen en te zwemmen.

Daarna gaan we van Mission Beach door naar Cairns. Hier zijn we ongeveer een weekje. Maar volgens onze planning zouden we eigenlijk met kerst en nieuwjaar in Cairns zitten en dat werd ons echt afgeraden dus hebben we een binnenlandse vlucht geboekt terug naar Brisbane om daar kerst en nieuwjaar te vieren

Hierna willen we ongeveer weer een maandje gaan werken in Brisbane en daarna nog ongeveer 2/3 weken naar Nieuw-Zeeland gaan

En dan 2/3 weken in Nieuw-Zeeland te zijn geweest vliegen we terug naar Australië en dan waarschijnlijk naar Melbourne en dan doen we de Outback in Australië. (Dit is het binnenland bij Alice spring en Uluru).

Gerian roos

Gaaf hoor. ?

Tonny van Helvoirt

Hoi Denise wat een mooie blog en je bent wel druk de komende maand maar allemaal wel spannende dingen! Geniet ze daar hè!! Groetjes Tonny

Stefanroos

Wat gaaf zeg super wat jullie allemaal doen geniet ervan dames gr stefke x