deniseinaustralie.reismee.nl

Verdwaald

Na ongeveer 1,5 week in een vast hostel te hebben gezeten zijn we verhuisd, omdat hij volgeboekt was. We zijn verhuisd naar de Holiday Village , deze zit recht tegenover Cheeky Monkeys (de plek waar we altijd op stap gaan) en naast Wooly's (de supermarkt)

Toen we daar aankwamen was het eigenlijk nog de planning om die dag naar de dierentuin te gaan , maar omdat het al best laat was en we alles moesten overhuizen zijn we die dag niet geweest. We hebben die middag eerst een uur bij Happy Travels gezeten. Dit is een organisatie die backpackers helpt met allerlei activiteiten en uitjes te plannen. We hebben daar ons dagje dierentuin gepland en een auto gehuurd voor in het weekend.

We zouden dan 24 uur lang de auto hebben en ik was HEEEEEEL gelukkig want het was een Fiat 500

Nadat we daar gezeten hadden een uur zijn we die dag naar het strand geweest , we wouden eigenlijk een surfboard huren maar hoorde bij de receptie dat het te hard waaide daarvoor dus hebben toen een bodyboard gehuurd. Dit is een zacht klein surfboardje en werkt voor geen meter. Het was de bedoeling dat je met je buik op dat board ging liggen en dan door de golven naar het strand werd gespoeld , nou dat lukte ons natuurlijk weer is niet , want wij kwamen nog geen meter vooruit

In de avond hebben we niet veel meer gedaan , we kwamen een collega van ons tegen die ook bij ons in het hostel zit en die had weer een Spaans vriendinnetje dus daar hebben we heel de avond mee zitten kletsen. De dag erna moesten we weer om half 9 werken , het zou eigenlijk een lange dag zijn maar gelukkig viel het wel mee en waren we rond 2 uur/half 3 klaar. Daarna hebben we nog aan het zwembad gelegen.

En we zouden eigenlijk een rustig avondje houden , omdat we de dage erna naar de dierentuin zouden gaan , maar dat is dus mislukt. We zijn weer op stap geweest. We hadden mensen leren kennen uit ons hostel dus vonden het wel gezellig om toch op stap te gaan. We hebben het niet heel laat gemaakt , want we waren rond half 1 uur zoiets thuis.

De dag erna hadden we om 10 uur de auto gehuurd , dus moesten nog best vroeg opstaan om alles te doen en wat lekkere dingen te halen voor onderweg en in de dierentuin. Toen we bij Happy Travels aankwamen zag ik al dat er een gele Fiat 500 stond dus was helemaal gelukkig. Niet alleen omdat het een Fiat 500 was, maar ook omdat ik dan weet hoe die werkt en rijd. Aangezien je hier aan de linkerkant van de weg rijd leek het me wel fijner om al in een auto te rijden die ik al beetje ken!

Aan de linkerkant van de weg rijden ging best goed , je wend best snel eigenlijk. Het enige wat lastig was is dat je nu ook met je linkerhand moet schakelen. Wat dus bleek want toen we op de snelweg reden moest ik doorschakelen naar z'n 5 maar dat lukte dus niet

De jongen van Happy Travel zei; ' its a easy way you can't get lost'. Oh jawel dat kan je zeker wel als je Judith en Denise heet

Ja we waren verdwaald en niet zo'n beetje ook we waren gewoon de compleet verkeerde kant opgereden en we kwamen er pas halverwege achter dat we fout zaten dus daarna moesten we heel dat pokke end weer terug.

Maar we zijn er gelukkig gekomen en hebben een hele leuke dag gehad! Veel foto's gemaakt met de Kangaroos

Gerian roos

Lieverd.. weer een leuke blog. Tijd voor verder te trekken en nieuwe avonturen te beleven. Xxx

Tonny van Helvoirt

Hoi Denise wat een mooie blog ben stiekem wel een beetje jaloers op je met al die mooie belevenissen, geniet ze daar groetjes Tonny

Stefanroos

Haha geweldig leuk te lezen elke keer hoe goed jullie het naar jullie zin hebben ben wel een beetje jaloers gemiet ervan dames xxx

Hanny van helvoirt

Weer een leuk verhaal Denise gr oma