deniseinaustralie.reismee.nl

Op naar Yamba!

Toen we uitgecheckt hadden bij het Jolly Swagman hostel hebben we onze tassen bij het kantoor van TravelActive gezet en zijn we die middag met de ferry naar Marly Beach geweest. Dit was een heel klein strandje aan een soort dorpje. Hier hebben we een beetje de middag doorgebracht. We moesten die middag voor half 6 onze spullen opgehaald hebben bij het kantoor , omdat het kantoor dan gaat sluiten. Natuurlijk kwamen wij er weer veel te laat achter dat we dat nog moesten gaan doen. Dus moesten snel snel terug met de ferry en daarna snel lopen naar het kantoor wat ook nog is 37 minuten lopen is. ??

We hadden onze spullen opgehaald en zijn naar het Wake Up hostel gelopen en hebben daar onze spullen opgeborgen zodat we niet heel de tijd met onze tassen liepen te sjouwen.

Daarna zijn we op het station ergens wat gaan eten en na het eten weer terug gegaan naar het hostel waar onze spullen stonden en daar onze tijd een beetje vol gemaakt met Netflix kijken.

We werden om 23.30 opgehaald door een bus die ons naar ons nieuwe hostel zou brengen.

Lekker 10 uur rijden .....

Hanny van helvoirt

Jullie hebben toch een mooi leven dat ga ik nooit meemaken maar ik gun het jullie allebei zeker weten nog heel plezier en veel geluk dikke kus